Bizim Köyün Şarkısı (2018) Full HD Film İzle | Filmozu | Türkçe Dublaj Altyazılı Full HD Film İzle
Sitemizde şuan toplam 1832 film bulunmaktadır.

Bizim Köyün Şarkısı (2018) Full HD Film İzle

0


89.960
FILM BILGILERI 1 ay önce eklendi
Bizim Köyün Şarkısı (2018) Full HD Film İzle

Filmin Konusu : Küçük bir çocuğun hayatın zorluklarına göğüs gererek hayallerine giden dikenli ve taşlı yollardan geçecek cesaretini toplamasıyla atıldığı yolda başından geçen maceraların anlatıldığı filmdir.
Bazen hayallerimiz bize uzanabileceğimiz kadar yakınken, bizim dışımızda gelişen olaylar neticesinde hayallerimize fersah fersah uzak kalabiliyoruz. Peki bu durumda rüyalarımızı süsyeleyen gayemize ulaşmak daha zor olur değil mi. Lakin hiç bir başarı çilesiz ve emeksiz başaranın önüne serilmemiştir. Burdan yola çıkarak Çınar isimli küçük çocuğun ünlü bir şarkıcı olmasında kendisine kapıları açacak olan şöhretin ilk basamağı oolan şarkı yarışmasında boy gösterebilmek için harcadığı çabasına tanıklık edeceğiz.

Keyifli seyirler diler filmozu2.net

Film Hakkında Bilgiler

Filmin Türü : Komedi
Filmin Yapımı : 2018 – Türkiye
Filmin Süresi : 01 Saat 39 Dakika
Filmin Senaristi : Öner Ateş, Cihan Deniz, Uğur Güvercin, Dinar Kahveci, Murat Kepez
Filmin Yönetmeni : Tuğçe Soysop
Filmin IMDB Puanı : 7.7
Filmin Vizyon Tarihi : 30 Mart 2018
Filmin Başrol Oyuncuları : Berat Efe Parlar, Esat Polat Güler, Dora Dalgıç, Engin Şenkan, Tansel Öngel, Güneş Sayın, Aslı Omağ
Filmin Orjinal (Diğer) Adı : Bizim Köyün Şarkısı, Bizim Köy

Tür: 2018 Filmleri, Komedi Filmleri, Türk Filmleri, Yerli Film İzle

Yapım: 2018 - Türkiye

IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen: Tuğçe Soysop

Oyuncular: Berat Efe Parlar, Esat Polat Güler, Dora Dalgıç, Engin Şenkan, Tansel Öngel, Güneş Sayın, Aslı Omağ

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Bizim Köyün Şarkısı (2018) Full HD Film İzle” filminde 34 Yorum bulunuyor.
  1. Fatma Özdemir - 7 ay önce demiş ki:

    güzel film. özellikle de çocukların çok seveceği türden bir sinema filmi olmuş. seveceklerine eminim.

  2. Ayşegül Demirci - 7 ay önce demiş ki:

    filmi çok sevdim ve çok beğendim.

  3. Hatice Kalyon - 7 ay önce demiş ki:

    izlemesi güzel eğlenceli film yapmışlar. tavsiye ederim izleyeceklere

  4. sefer can - 6 ay önce demiş ki:

    çok güzel abi

  5. Filiz ŞEN - 6 ay önce demiş ki:

    Film acilmiyor

  6. Yalan - 5 ay önce demiş ki:

    FİLM AÇILMIYOR! YALAN ATIYORLAR PİSLİKLER!

  7. CEMRE ARSLAN - 5 ay önce demiş ki:

    izlemesi keyifli olacağı çok belli. ne de olsa BKM den çıkıyor film.

  8. tamer - 5 ay önce demiş ki:

    Amerikan özentisi bir çalışma, bu kadar iyi bir kadro ile daha başarılı çalışmalar yapılabilirdi. bildiğin 1990 lı yıllardan kalma abd filimlerden derlemeler. çocuklar için iyi diyeceğim ama bunun yerine güzel bir kitap okurlarsa daha iyi olur. yayınladığınız için teşekkürler emeğinize sağlık. berbat :/

  9. SASASA - 5 ay önce demiş ki:

    bu bizim köyün şarkısı değil

  10. efseggeyr - 4 ay önce demiş ki:

    ama bu arkadaşım max

  11. Furkan aslan - 4 ay önce demiş ki:

    Filim açılmıyo amk yaa bu ne hepsi yalan amk izlemeye çalışmayın boşa

  12. inci - 4 ay önce demiş ki:

    SASASA doğru söylüyorsun bizim köyün şarkısı değil ve galiba internette bizim köyün şarkısı filmini koymadılarmı bilmiyorum ben bu filmi internette bulamadım . 🙁 🙁 🙁

  13. raman - 3 ay önce demiş ki:

    yalan konusmayin lan aciyomu i bide toplanmissiniz es dos bi kacda mail acib yaziyosunuz serefsizle bende neden acmiyo oyleyse sizin yalanci aminiza koyiyim orosbu cocuklari

  14. mete - 3 ay önce demiş ki:

    hem acılmıyor hem cocuk filminde boyle reklam koyulurmu pislikler

  15. kayla tekayak - 3 ay önce demiş ki:

    açılmıyo

  16. ömer faruk - 3 ay önce demiş ki:

    NİYE AÇILMIYOR YETER YA 31 MART DİYOLARDI HALA ÇILMIYOR NASIL BİR BEYİN BU!!!!

  17. ömer - 2 ay önce demiş ki:

    ya başka film açıldı

  18. arda - 2 ay önce demiş ki:

    bu film nedense bende açılmıyo

  19. bilinmez - 2 ay önce demiş ki:

    bu ne şimdi 🤨. ben bizim köyün şarkısı filmini önceden izledim. tekrar izlemek istedim . afedersiniz ama hiç benzemiyor yaa.🤨😫😫😮

  20. bilinmez - 2 ay önce demiş ki:

    BEĞENMEDİM. Bu kesinlikle bizim köyün şarkısı değil,
    böyle ayıp reklam mı koyuyorsunuz çocuk filmine,
    bu siteyi internetten silin lütfen,
    bizim köyün şarkısı internette hiç yayınlanmamış,
    Özür dilerim ama silmemişiniz,
    Sinirden çatlıyorum 😡😡🤬🤬😡😡

  21. bilinmez görülmez - 2 ay önce demiş ki:

    kötü bence yaa bu bizim köyün şarkısı değil ki
    bi de çocuk filmine böyle reklam konulmaz AYIP AYIP size
    internette bizim köyün şarkısını kimse yayınlamamış
    sinirden çatlıyacam 😡😡😡 >:( off ya ÖZÜR DİLERİM

  22. enes batur - 2 ay önce demiş ki:

    super filim

  23. nevinnaz - 2 ay önce demiş ki:

    ya bitürlü açılmıyoaçılsa beğenicem ama açılmadı gitti ya berbat :/

  24. SaitEfeYavuz - 2 ay önce demiş ki:

    ulan aile arasında filmini koymuşsunuz utanmazlar

  25. 5/G - 2 ay önce demiş ki:

    sürekli donuyor

  26. Kalite istiyoruz - 1 ay önce demiş ki:

    Görüntü sonradan geliyo neden

  27. Kalite istiyoruz - 1 ay önce demiş ki:

    Görüntü sonradan geliyo neden

  28. Kaannyc - 1 ay önce demiş ki:

    Süper film

  29. RameGuisTR - 1 ay önce demiş ki:

    HEPİNZİN AMK YALANCILARI

  30. Kemal - 3 hafta önce demiş ki:

    Flim Güzel De Çok Donuyor

  31. seviım - 3 hafta önce demiş ki:

    cok guzel

  32. seviım - 3 hafta önce demiş ki:

    acılmıyor

  33. ali - 3 hafta önce demiş ki:

    daha izlemedim

  34. Sana ne aq? - 3 gün önce demiş ki:

    Ya kardeşim bi film keyfimiz vardı, onunda içine ettiniz. Ya hiç yayınlamayın, yada tam yayınlayın. Hepsi resim aq.